سه عدد میکروکنترلر فول ورژن بدون محدودیت فلزجو ورژن 3.35

سه عدد میکروکنترلر فول ورژن بدون محدودیت فلزجو felezjoo

سه عدد میکروکنترلر فول ورژن بدون محدودیت فلزجو felezjoo

اطلاعات ساخت فلزیاب فلزجو بدون محدودیت فول

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۸، ۰۳:۵۶ ب.ظ

دانلود اطلاعات کامل ساخت فلزیاب فلزجو نامحدود بدون محدودیت ویرایش 3.35 فول


فلزیاب فلزجو felezjoo یک فلزیاب با امکانات دیجیتالی فراوان و با قدرت کاوش بالا می باشد که توجه بسیاری  از علاقمندان را به خود جلب نموده است.
ساخت این فلزیاب به دلیل داشتن قطعات الکترونیکی کم بسیار ساده و راحت می باشد. تنها نکته ساخت آن تا مرحله رسیدن به یک فلزیاب کامل فلزجو اینست که باید آی سی میکروکنترلر فول ورژن و بدون محدودیت فلزجو را با قیمت مناسب خریداری و روی بورد نصب نمایید تا بتوانید به صورت دائمی و نامحدود از این فلزیاب ارزشمند بهرمند شوید. در غیر این صورت می توانید برنامه پروگرام نسخه دمو با محدودیت 200 بار استفاده را بر روی یک میکرو کنترلر پروگرام نموده و 200 بار از دستگاه استفاده نمایید.
برای خرید میکرو نامحدود فلزجو نسخه 3.35(آخرین نسخه فول ورژن) با شماره 09039299005 تماس حاصل فرمایید. موجودی تنها سه عدد می باشد.

مهندسین عزیز می توانند با دانلود فایل اختصاصی زیر با کمترین قطعات ممکن اقدام به ساخت فلزیاب قوی و ارزشمند فلزجو نمایند. در فایلی که قرار داده می شود کلیه اطلاعات ساخت اعم از شماتیک، پی سی بی، پلیسمنت و کلیه نکات ساخت ذکر شده. کافیست مدار را ساخته و تنها با خرید میکرو بدون محدودیت فلزیاب فلزجو از ما صاحب یک فلزیاب فوق قدرتمند شوید. موجودی میکرو نامحدود فلزجو3.35 فول فقط سه عدد می باشد. لطفا جهت خرید میکرو بدون محدودیت فلزجو با شماره 09039299005 تماس بگیرید.

پسورد فایل:      felezjoo3.35full.blogfa.com


دانلود کلیه اطلاعات ساخت فلزیاب فلزجو از لینک زیر:

http://bayanbox.ir/download/1747917285176143042/felezjoo3.35full.blog.com.zip